
Så er det lige lidt over 2 måneder siden vi blev gift. Det var en fantastisk dag, hvor en blev udfriet fra depressions dæmoner, og en af mine bedste veninder blev frelst :) Det var en fantastisk dag med meget glæde og mange tårer... Og Benjamin's bryllupstale var den bedste nogensinde! <3 Har aldrig hørt noget skønnere, og kommer nok hellere aldrig til at høre en bryllupstale der er lige så smuk :) Jeg elsker dig skatter <3 ALTID ...og igen; all ære til Gud for at Han har føret os sammen og for alt det, som Han gør i vores liv.
