Den 15.maj sker det! Vi skal giftes - Halleluja! :)
Vi glæder os rigtig meget til at se dig/jer til vielsen i Finsland Bedehus (Norge) den 15.maj klokken 14.00. Adressen er "Fjeldsgård, 4646 FINSLAND". Der står "Finsland Bedehus" på en brun bygning, hvilket er der vielsen holdes. Festen bagefter starter klokken 16.00 og holdes også på Bedehuset.
Efter vielsen vil der altså være ca. 1 time, hvor brudeparet tager billeder, og så har I andre tid til at hyggesnakke med de andre gæster.
VIELSEN ER ÅBEN FOR ALLE.
Men det et dog kun er jer som får en invitation i posten, som er inviteret til festen bagefter. Vi (Benjamin og Maria) forlader lokalet klokken 00.00, men I står frie til at blive længere for at hygge sammen med de andre gæster.
Dette er en lukket bryllupsfest - kun for familie, menighed og få venner.
Kærlig hilsen Benjamin og Maria
Den 15.maj skjer det! Vi skal gifte oss - Halleluja! :)
Vi gleder oss utrolig mye til å se deg/dere til vielsen i Finsland Bedehus (Norge) den 15.mai klokken 14.00. Adressen er "Fjeldsgård, 4646 FINSLAND". Det står "Finsland Bedehus" på en brun bygning, og det er her vielsen holdes. Festen etterpå starter klokken 16.00 og holdes også på Bedehuset.
Etter vielsen vil det altså være ca. 1 time hvor brudeparet tar bilder, og så har dere andre tid til å hyggesnakke med de andre gjestene.
VIELSEN ER ÅREN FOR ALLE.
Men det et likevel kun dere som får en invitasjon i posten som er invitert til den etterfølgende festen. Vi (Benjamin og Maria) forlader lokalet klokken 00.00, men dere står frie til å bli lengre for å snakke/bli bedre kjent med de andre gjestene.
Dette er en lukket bryllupsfest - kun for familie, menighet og få venner.
Kjærlig hilsen Benjamin og Maria

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar